Wednesday, 9 July 2008

TAK DE APE YANG NAK DI LETERKAN

Rasanya dah beberapa hari aku tak merapu dalam blog aku ni.Blog tempat aku meluahkan segala yang terbuku , suka, duka segalanya umpama aku menulis luahan hati di dalam sebuah diari..so pada yang nak perli2 aku bila baca blog ni,sila tutup pc anda atau jgn langsung nak jengah2 kat sini k.Tiada kaitan samada yang hidup mahupun yang mati..Jangan terasa apa yang aku tulis.Niat aku menulis kat sini bukan nak sindir2 org atau nak perli2 orang,kalaupuan ada yang terasa mungkin itu hanya sekadar kebetulan.Letih la nak layan org yang mengong macam ni..ni hak aku suka aku la nak kata ape pun kat sini.tak yah nak gatal2 nak perli2 aku eik...k la buat masa ni aku mmgg tak de benda nak di ceritakan.Tunggu la kalau mood aku kembali pulih semula..akan ku karangkan kembali ke laman ku ini....Esok genap 18 tahun pemergian emak ke rahmatullah..semoga roh mak di cucuri Rahmat....kakGie rindu emak....

2 comments:

ixoraroxi said...

ish ish ish...orang2 macam tu bukan takat tak reti nak buat blog sendiri, tak mampu gak nak milikki brabus..apa lagi suruh je depa tu berambus!:D
Al Fatihah buat arwah ibu ILA

azieazah said...

Alfatihahh...