Monday, 12 May 2008

MASSAGE


dan massage lagi..aku rasa macam bermimpi jer dapat bodek along beli Usquezz-Osim ni..Maklumlah dah lama bodek dia tapi tak pernah di layannye..tapi malam tu aku bodek terus dia gosok kad kredit dia...hehehe,Kad kredit jer dia punya tp bulan2 aku yang bayor..huhuhu, kiranya aku amik instrument ngan along le.Harganya RM1500++(2 bulan gaji aku tu)Tapi setiap bulan aku bayar RM100 kat along selama 18 bulan..Masakler aku..hutang Bapak lagi tapi tak pe lah untuk kesihatan kaki aku juga,apatah lagi aku ni ade penyakit kencing manis so penjagaan kaki tu penting.

4 comments:

ixoraroxi said...

pelan2 bayor..jangan tak bayo..sedihnya KAK IX baca tentang gaji IP tu..tak perlah yg penting rezeki yang berkat

azieazah said...

Kadang-kadang dalam hidup... kita berbuat sesuatu tanpa sedar itulah pengorbanan...

Tapi jangan sampai terkorban perasaan.. hehehehe

black_canary said...

biasalah tu...tapi kencing manis ni banyak pantang nya..

ilaIP said...

syukur kak,sekolah malas dulu..hehehe tp alhamdulillah rumah sendiri tak mening kepalo..belanja skdr yang mampu..ye kakZ..abgBC pengalam 2 org ahli keluaga(emak n kakdik)mmg mengerikan.emak potong jari,kakdik potong kaki..ip lak jenis susah nak makan ubat tp makan jamu tak de hal kalau pahit cam ner pun.kalau mkn ubat satu hari lemah tak leh nak wat keje..