Tuesday 3 November 2009

KATA YANG DI KOTA

Kami akan memulangkan wang anda tanpa soalan sekiranya tidak berpuas hati dengan barangan dan perkhidmatan kami..
Syabas di ucapkan..
Memang tak de satu soalan pun di tanya bila aku
bertanya mengenai harga sebenar barang yang aku beli semalam.
Al-kisahnya,
masa ambil dari tempat barang tu,
memang tertera harganya RM 6.17sen
tapi bila aku di kaunter pembayaran, harga nya tak seperti yang tertera sebelum itu.
Jauh larinya sampai RM1.20.
Maka,
cashier tadi mengarahkan seorang staff carefour untuk scan balik barang yang aku beli tadi
dan ternyata sama seperti yang aku lihat sebentar td.
Cashier tersebut mengarahkan aku ke "kaunter Khidmat Pelanggan" dan memang tanpa ada satu soalan pun di tanya pada aku dan setelah selesai mengisi borang,
wang aku di kembalikan....
Syabas....

2 comments:

IXORAROXI said...

memang masaklerr sales person yg punch harga salah tu..dia yang kena jawab dan bayor pada management..hahahaha

azieazah said...

Syabas..

Dulu masa kesilapan yang sama di MYDIN, pun dia orang pulangkan juga...

Harap2 semua penjual begitu... btw, kuasa membeli ada di tangan kita...