Tuesday 4 August 2009

PERTEMUAN KE-2

Semalam merupakan pertemuan ke- 2 aku dengan Nurul @ Ezan..Thanks dik,sudi lagi kamu nak jumpa akak eik..dan tak lupa terima kasih banyak sebab belanja makan kat Secret Recepi's...Udah la belanja makan,pas tu antar balik sampai kat rumah pulak tuh..tak de benda nak di bagi mujur ada buah pelam muda..sedap kalau di buat colek..hehehe..k la sekadar berkongsi Pic dah le yer..tak reti nak story mory..gambar2 ni aku amik dari facebook dia cz semalam bateri hp aku kong..huhuhu

kat tangga pun sempat nak posing...
Cek Mek ni suka bergambor..

bila masa tah dia tangkap pic ni..suka tgk bibir dia..kecik.. comel

ni menu aku"beef lasagna"..favourite aku,tp aku rasa Pizza Hut punya lagi best..

Nurul makan "chicken Chop - BBQ kut(kalau tak silap)

Sementara menanti makanan yg di order,sempat posing tuh..

Mamam "chocolate indulgence" dulu..i like...





No comments: