Monday 1 June 2009

SENDIRI

Seawal jam 9.30 pagi Sabtu hari tu aku sendirian berjalan ke Jalan Masjid India.Ya,ampun ingat kan pi pagi2 buta tak ramai sgt org rupanya ada org lagi awal dari aku.Masuk Jakel tak de yang berkenan lak kain kat sana.Sebenarnya dari rumah memang dah ingat nak pi Madras Textiles jer.Nak cari kain sari ala-ala sulam songket.Belek punya belek,akhirnya kaler purple yang sangkut.Ingat nak amik 2 pasang tapi entah lah macam tak nak la plak.Pas bayar aku pun seberang ke Semua House.Mulanya ingat nak jalan saje-saje jer.Aleh-aleh terpandang blaus dan seluar yang ada size aku..hehehe ape lagi duit tengah ade rembat je la..Rasa seronok pun ade.Sekarang ni aku dah boleh beli baju blaus siap sebab aku kan dah kecik sikit(perasan giler) dah tak susah nak pilih.Setengah hari je berjalan RM200 sekelip je keluar.Nak dapt duit punyalah susah..Macam air la.Nak beli itu ni kena pikir 15X tapi tak pelah sekurangnya nampak juga baju baru.Selesai segalanya aku pun balik semula ke rumah.Senang jalan sorang2 kalau jalan bergengdeng huh menyampah aku nak kena tunggu sorang2 nak membelek..


3 comments:

IXORAROXI said...

amboiiiiiiiiiiiiiiiii shoppings spree nampak!:D
psttttttttttttt lawo pic eikk

Mamamanja said...

200 tu kejap jerk nak perabihkan

azieazah said...

Wahhh.. ni mesti demam shopping baju raya...
Kak AZIE dah siap tempah dah pun...

memang benar, kalu nak shopping ni memang seronoknyer sorang2 jer.. kalu berteman, sejam akan jadi 4,5 jam.. nyampahhh....