Monday 18 May 2009

ADA AKU KISAH

Terima kasih la pada yang sudi nak berkenalan dengan aku melalui "CHAT KLFM".Sesungguhnya aku dah lama tinggalkan dunia chat melalui KLFM ni.Sikap diskriminasi dan pilih bulu buat aku serik untuk berkenalan dengan sahabat yang muda-muda ni.Cukuplah sahabat yang sedia ada.Itu pun aku tak lah terlalu rapat sekadar ingatan itu dah cukup.Aku selalu SEDAR DIRI kalau dah tak ber"RUPA" dan poket tak pernah penuh jangan lah nak berharap aku di pandang.Biar aku menghabiskan masa aku sendirian di rumah itu dah buat aku gembira.Biar aku tak punya kawan beribu,asalkan aku tak menyakiti hati orang dan di sakiti.Biarlah orang nak memandang hina atau meMAKI aku BODOH ke ape ke...asalkan aku tahu DIRI sape aku.Dan biar lah aku di dunia kepumpung aku,asalkan aku tidak ke arah RIAK..

So,aku minta maaf aku tak dapat membalas chat kalian keraa pengalaman lalu membuatkan aku serik untuk bersahabat dengan kalian..Apa yang penting aku tak pernah sembunyikan identiti aku apabila kalian bertanya..dan kerana ke"jujur"an itu lah maka kalian membuat keputusan untuk tidak berkawan dengan insan GEMUK seperti aku..Ada aku kisah..Lantok kome lah..aku sikit tak heran..Bukan mati pun tak berkawan...


5 comments:

azieazah said...

Berkawan perlu.. tetapi sejauh mana keperluan mereka itu yang seharusnya menjadi pertimbangan..

Moga tidak menjadikan persahabatan sebagai sesuatu yg menakutkan...

IXORAROXI said...

apa ada hal dik, tak jadi hal pun kalau tak ada kawan...jangan kamu ikut pulak cara akak ni hehehe

kakzie said...

tah ar diorang ni kak..tak faham istilah kawan kut..berkawan nk yg slim2 yg lawa2 heran..bukan ila nak suh depa buat bini..
tak heran kan kak kalau tak berkawan ngan lelaki cam gini..
lg pun bkn kita yg cari depa,depa yg dok chat kita

Anonymous said...

Klu mcm tu... tak berkwn pun tak apa dik.... masih ramai yg sudi terima kita seadanya... sabar byk2

Mamamanja said...

xpe.. dorang xnak akwan xyah kawan.. byk org lain lagi yang nak kawan