Friday, 29 August 2008

TERIMA KASIH


Terima kasih Klfm kerana menganjurkan Kuiz Merdeka dan sumbangan hadiah dari Habib Jewels berupa sepasang subang mutiara(nilai tak tahu).Agak cantik juga tapi sayang aku tak leh pakai sebab lubang tindik aku dah tutup.Lagi pun aku ni mmg dr dulu tak gemor memakai barang kemas ni.Rimas jer rasa.Aku lebih suka kosong di seluruh badan.Ape pun terima kasih sekali lg.

4 comments:

azieazah said...

Wahhh lawa juga...

Kak AZIE pun ntah bila nak pi tuntut.. tp sama gak la.. tak minat gak barang emas.. sbb leh suka silver..

Bikash Nur Idris said...

salam ramadhan, kak zie & salam kenal

black_canary said...

ada jugak hadiah....

azieazah said...

Salam kenal juga buat Bikash... kita pernah jumpa di bengkel Karnadya di Pustakaan KL dulu.. tapi tak sempat bual pun...